Mr.Blank_

这里茫然,杂食性生物
主号只是披着用来啃粮
同人粮大多囤在子博客

【歌词翻译】Warrior Inside - Leader

Warrior Inside

歌手:Leader

翻译:茫然


(I'm alive) 

(斗志焕发)

A revolution lies inside

蕴藏掀起革命的力量

(I'm alive)

(宛若新生)

No longer will this hate divide

不再被这份仇恨左右

(and I'll stand)

(而我将屹立不倒)

I will fight, just to survive

厮杀直至你死或我亡

I won't be denied

我无法否认

I'm a Warrior Inside

我有战士不屈的灵魂


This is the war between you and I

这是你与我之间的战争

This is the end to your evil lie

这是你恶劣谎言的终结

And now you've pushed me to the edge

而如今你把我逼至底线

This is the rage in every tear I've cried

我的每滴眼泪都饱含愤怒


(I'm alive)

(斗志焕发)

A revolution lies inside

蕴藏掀起革命的力量

(I'm alive)

(宛若新生)

No longer will this hate divide

不再被这份仇恨左右

(and I'll stand)

(而我将坚挺)

I will fight, just to survive

为生死之战拼尽全力

I won't be denied

我无法否认

I'm a Warrior Inside

我的内心是个不屈的战士



No longer will this fear hold strong

不再被恐惧约束了强大

No longer will this fight prolong

这场战争将不再被延长

I'm bleeding through my skin

鲜血浸染我的每寸皮肤

Pushing through the lies within

洗清内在的一条条谎言

I'm battling between tears and hate that I have seen

我搏斗于所见的泪水与愤恨之间


(I'm alive)

(斗志焕发)

A revolution lies inside

蕴藏掀起革命的力量

(I'm alive)

(宛若新生)

No longer will this hate divide

不再被这份仇恨左右

(and I'll stand)

(而我将坚挺)

I will fight, just to survive

为生死决战拼尽全力

I won't be denied

我无法否认

I'm a Warrior Inside

我的内心是个不屈的战士



This is the war between you and I

这是你与我之间的战争

This is the war and I will fight!

而我将战斗到底!


(I'm alive) 

(斗志焕发)

A revolution lies inside

蕴藏掀起革命的力量

(I'm alive)

(宛若新生)

No longer will this hate divide

不再被这份仇恨左右

(and I'll stand)

(而我将屹立不倒)

I will fight, just to survive

厮杀直至你死或我亡

I won't be denied

我无法否认

I'm a Warrior Inside

我有战士不屈的灵魂


评论